fortfarande läsare! :D

hahah helt sjukt att alla trogna läsare har stannat kvar och tittat varje dag,
även fast jag har varit så elak och inte skrivit någonting alls,..
men har bara inte haft tid/ork/tillgång till dator, men nu e jag utråkad, sitter hemma i mitt rum, och har inget annant för mej, så kan ju skriva lite:)

men mitt sommarlov hitills har varit, skrattigt, regningt, soligt, sorgligtr, lite jobbigt på sina ställen och sen bara kul, antar jag, men jag har inte sovit ut en enda jä*la dag än! helt galet ju!!!

men imorgon kommer jag sova ut, ovavsätt vad mina föräldrar säger, hah XD
men iallafall så är bästa vännen på mallorca nu, lycko gris det är vad amanda är just för tillfället, jag har fått mkt färg, och det har varit måttligt med bandandet, med tanke på att under sveriges "regnperiod" så sjönk graderna i gladös sjö, till 16 + grader och det var jobbigt att bada i det, men i förrigår var det 27+ så då var det bad, vi hoppade i direkt, och det var inte ett dugg kallt, jorå klimatfförändringar är det ju alltid!

men det har varit as fuktigt väder och 34+ grader idag! som att vara i typ bracilien känns det som! as tropisct väder!! hahah XD

men jag har inte så mkt mer att säga förutom att jag inte kommer kunna uppdatera i bloggen så mkt i sommar,
kanske nu den närmaste veckan, med tanke på att jag är hemma, men på torsdag drar jag ut till landet igen, så vi får se hur det går med bloggandet :P
här är lite bilder från, min bal, sommarlovet och lite annant, enjoy!


hahah ser rolig ut XD alla gör samma min ;)


my eye!!


balklänningen ! :D


balskorna, 13 cm klack!!! men as sköna! dansade runt i dessa i 5 ½ timme!!




elins otroligt fina naglar! :D

visst ja på tal om Elin! alla måste kolla in henne när hon dansar i ELY's nya musikvideo !"break me down" 

 http://www.youtube.com/watch?v=rJbBkQJkem4 

checka in den!!! as bra!!!



vi 2 på balen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?