kristihimmelfärd! + tankar

<3




"helgen"... har varit lärorik, jag och amanda har färgat/blekt varandras hår, vi har....vi har... ja vad mer har vi gjort, vi har glidigt genom dagarna, och det känns som om mitt liv slipprar genom fingrarna, jag ska vara glad det e sommar,
visst ska jag vara glad?
men varför är jag inte det?
varför hoppar inte jag omkring i min glädjedans och säger att det e sommalov om 7 dagar?
varför gör jag inte så som jag hela vintern har längtat efter?
varför känns allt bara fel?
varför känns det som om alla bara försvinner en efter en, långsamt men ändå för snabbt?
varför varför varför!
jag fattar inte hur allt blev så krongligt och svårt...

hur allt som jag förut tog fär givet, men nu längtar efter att få tillbaka,
hur hände allt det här, hur blev allt som det blev, hur slutar det?
jag vill veta, jag vill veta allt.

jag "ska" ju vara klar med den "jobbga" biten av mitt liv nu, men varför känns det inte så,
jag vill ha alla så nära mej, men inte för nära, inte alltid, och då sjuter jag ifrån dom allderles för långt bort,
jag vill ha kul, samtidigt som jag vill sitta och gråta på mitt rum,
det känns som om alla runt omkring mej bryr sig mer om andra än om mej,
jag fyller 16 imorgon,
nytt kapitel?
ne, tror inte det, men hoppas kan man,
vill springa härifrån, vill försvinna ibland, det har ju gått bar för mej ett tag nu, men varför känns det fortfarande som om något saknas?
jag vill veta, men ändå inte,
jag vet att jag kan sträcka mej längre, me
n välsjer att inte göra det.
varför? undrar jag, du kan ju, du vill ju...nästan,


det gott folk var ungefär det som snurra i mitt huvud nu :)

bild på mitt nya här <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?