bryter mot reglerna...

jepp ska (enligt min pappa plugga hela min vakna tid) men det e lite för mkt, och han har gått med på att jag faktist  måste få ta det lite lugnt någon gång, för har pluggat 5 timmar i sträck nu och har gjort det i 2 dagar, men har iaf haft konsert/musikal, har sjungit solo, (en av mina ena låtar) kollar just n på barsjukhus, som jag och amanda hade tänkt sjunga för :)
vill verkligen göra allt jag kan för att dom ska känna sig lite bättre, sen ska vi sjunga på ålderdomshem också :)
och sen på gatan, stränder,tunnelbanor ja lite överallt faktist MEN VI SKA INTE TIGGA PENGAR!
det är inte bra att göra det ! verkligen inte! vi vill bara göra folk glada genom att sjunga, vem vill ha pengar för att göra det man älskar+ att andra mår bra av det,
jag vill iaf INTE det. . .

aja nu ska jag återgå till pluggandet och hitta några bra sjukhus/ålderdomshem, så ni får ha det jättrebra
så hörs vi när vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?