Biologi...

har biologi prov imorgon...och jag vet inte vad jag ska göra!!!! måsta verkligen plugga nu så jag ska stänga av dator och sätta mej i sänegn och tvinga mej till att titta i den där jävla boken!!!! men jag vill inte!!!...
men jag har gjort franska läxan tills imogon :) sen har jag dansat lite också och tränat lite på min och Mandis dans :) haha
längtar redan tills fredag <3 haha ska bli kul! jag och Mandi funderar som jag sa tidigare på att hyra "The uninvited"
skulle vara skit kul :D men vi får se
men nu ska jag dra mej mot sängen <3
och idag har jag uppdaterat galet! så nu har ni inget att klaga på :P suck on that ! HAha!
menmen nu fördriver jag bara tiden för att slippa gå och plugga! fy Paulina!
så nu måste jag ta tag i det här ....önska mej lycka till...
suss'gott så hörs vi imorgon :)

våran Biologibok.....döööööden!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?