Dagens outfit :)

som jag sa så funderade jag över att lägga ut dagens outfit :) och jag kommer nog inte göra det varje dag men några gånder i veckan typ :)

                                      *T-shirt:H&M
                                      *linne-GinaTricot
                                      *Jeans-H&M
                                      *Halsduk-GinaTricot

ja det var det :) haha jag hade mina foppa tofflor på mej på den där bilden, men jag hade mina mörkbruna uggs till skolan :P haha jag frös bara lite om fötterna och mina tofflor tvättas just nu så jag satte på mej dom där ;) haha
men så såg jag ut idag :) hehe men som jag sa tidigare så kommer det  "min önskelista" ikväll :) pöss pöss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?