Done! :D

nu är jag klar med Middagen:) det blev räksallad med ägg,dill och keso:)gööttt!!! och nyttigt:D
menmen idag så har jag varit med Elin mest och sen hade vi en as kul matte lektion eftersom våran mattelärare är flumm :D det e bra! haha sen had vi simmning på idrotten,vilket jag inte visste så jag hade inte med mej badkläder:(det får man leva med, men Elin hade inte heller badkläder så vi fick gå hem,eftersom Thomas redan visste vad vi hade för betyg i idrott :)
(thomas=våran idrottslärare)
sen gick vi hem tillsammans och såg en person som typ sprang efter bussen och viftade med händerna XD och såklart så ska jag och Elin dööööö av garv!!!! (haah våran humor) men det var faktist kul! :D
men men det var lite av min dag :) lägger upp "dagens heting" + "dagens sötnos" igen ikväll :P
haha jag skämmer bort er ;)
Kommentarer
Postat av: Phoebe

HAHAHAAH nämen fyfan vad roligt! XD

men det roligaste är väl nästan att se när folk missar tåget och försöker springa ikapp och stoppa det,av någon anldedning försöker alltid folk att göra det här, liksom vad förväntar de sig? Så grymt kul! xD <3

2010-12-16 / 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?