fattar inte "/

jag förstår verkligen inte, första sekunden säger pappa att det är JÄTTE brottom och att vi måste sitta i bilen om 3 minuter, så då springer jag omkring där stressad som en räv, sen när jag kommmer upp till köket så sitter han och fikar! O_o jag fattar inte hadde vi brottom eller inte ???
japp så kan min pappa vara ibland, jobbigt.....så nu behöver jag inte skynda mej såååå mycket eftersom min pappa måste äta upp sin bulle och dricka upp sitt kaffe ;) haha weird han är ibland <3
menmen eftersom jag ör så snäll så ska jag skriva ett till inlägg :) óch sen får ni en bild också :D

haha färgade mitt hår i picnik :) ruuuligt <33 jag skulle egentligen färgat mitt hår brunt igår men så blidde det inte.... men ska göra det efter jullovet :)
Kommentarer
Postat av: joss

vorfor do ente fargat enn! >.<

fysatan vad du kan sjuta upp dey ibland!

2010-12-26 / 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?