förlåååååt....men.... matteprov :(

aa... jag har matte prov imorgon jag har pluggat ända sen halv 4, altså sen jag kom hem, och jag håller verkligen tummarna för att det ska gå bra :) hoppas hoppas hoppas !!!!
jaha....jag har faktist inte gjort så mycket mer än att plugga och gå i skolan idag :P haha vilket liv man har..
men så är det i allafall... längtar redan efter Mandi, och tills det blir fredag <3
men på torsdag kanske det blir filmkväll med henne !!! haha hoppas på det också ;) okej kanske inte "filmkväll" eftersom vi troligtvis bara kommer att titta på en film :) Eclipse eftersom Mandi inte har sett den än :( stackars!!
men ja det finns ju inte så mycket mer att säga, förutom att jag kommer att blogga mer imorgon eftersom jag inte har lika mycket plugg då :P haha men man kan ju aldrig säga att man inte har några läxor alls :P för jag kommer ju plugga imorgon också, jag kommer bara inte sitta helt klistrad som jag gjorde idag :) men hare sålänge så hörs vi imorgon :) pöss pöss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?