glömde...

jag glömde skriva när Mandi hade gått :P haha men hon drog runt 8 typ :) så nu e jag helt ensam i mitt rum :'(
hah nerå det spelar ingen roll, även fast jag hellre vill vara med någon :P haha men vi tittade som sagt på eclipse och Taylor Lautner såg lika bra ut som han alltid gör ! jag döööööör för honom han e så sööööt och snygg och snäll och...aja men nu sitter jag här och lyssnar på musik, inte jätte kul men bättre än plugg :P har so-inlämnings uppg tills imorgon och jag e inte klar men jag orkar bara inte för tillfället :P
jag funderar på att börja lägga upp "dagens outfit" men jag vet inte :) det kanske blir lite jobbigt, men just nu har jag inte min mobil så jag kan inte fota något....:( saaaadface!
men jag vet inte vad jag ska hitta på, tittar kanske tittar lite på TV eller något :P
men jag ska börja blanda "Dagens sötnos" med "Dagens heting" det låter ju bra eller hur ! ;) och såklar går första

till..........

TAYLOR LAUTNER !!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?