haha mer kläder ;)

japp ni kanske tycker att det är lite mycket men så är det ibland ;) haha
Wildfox I Love You Baggy Beach Jumper in 2 colors
från singer22 som också är en av mina favorit "nätbutiker":D
Koolaburra Mistee Boot in Black
trött på dina vanliga UGGS som alltid går sönder i hälen, då är dom här colla! med snygga tights eller "jeggings" och sen någon stor tröja med en skarf eller en halsduk! MY STYLE! :D

älskar den här väskan, och såklart skulle jag använda det långa axelbandet :) haha jag gillar långa axelband

gillar fransar på väskorn också ;) hehehe

jag gillar alla dom här skorna förutom den i mitten  och den längst upp till vänster ;) heheh interessant jag vet ;)

men som ni kanske har märkt så lägger jag inte upp det senaste modet, jag lägger upp det som jag tycker är snyggt, jag tycker inte att det är fint med pinn-smala modeller som går över en runway, visst det kan finnas fina grejer ibland men jag skulle inte sätta på mej ens hälften ut av alla dom knäppa grejerna dom har på sig :) hoppas att ni förstår och inte tar illa upp,men min blogg är om mej och om ni vet mer av vad jag gillar så vet ni mer om hur jag är, det blir liksom mer personligt :) men visst kan det vara kul med mode och så,jag gillar det men jag sätter hellre på mej något jag gillar än något som är inne just den sesongen :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?