haha stress!

yep nu är det stress! haha jag har gjort mej i ordning och sminkat mej :) vaknade KL 8!!!! helt jävla sjukt! och jag gick och la mej kl 2 och somnade inte förrens minst kl halv 3 så jag fattar inte hur JAG!!!! kunde vakna kl 8 på en sovmorgon ??? DET HÄNDER INTE ! jag gör aldrig det ! okej ni kanske tyker att jag e konstig hah ni tänker säkert "vadårå, kl 8 det är väl inte så jävla tidigt, BIG DEAL! "
men för mej är det verkligen BIG DEAL! haha XD jag är en sjusovare ! så är det, men om jag måste gå upp, så har jag inget problem med det ;) haha XD 
men idag så ska vi iaf åka till gladö<3 så idag så ska jag få träffa Mandi, har inte träffate henne sen i torsdags! :O ikke bra ! haha XD  menn vi ska ju hitta på något kul nu när det är lov och allt <33 :)
men nu ska jag tagga, men jag kanske inte skriver så mycket nu ett tag för att jag inte har en dator på landet, men jag uppdaterar så fort jag får atg i en dator:) så tjingeling :) <33 hare tills vi hörs igen <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?