Inte trött "/

jag är inte trött! jag vette fan hur jag ska komma upp imorgon,matte kl 8 suck...."/ sitter och tittar på google och haha det finns bilder på mej där ;) <3 haha no life I know,men när man inte har något att göra vad fan ska man göra då egentligen :)
sitter här och dampar "California King Bed" med Rihanna :) så jävla bra låååååt!tack gud för spotify, en riktig gudagåva till männskligheten :) haha ni kanske märker att jag gillar spotify :P men det är för att jag alltid har ÄLSKAT musik:)

hah men eftersom jag inte kunnde sova så skriver jag lite random saker :) och det är väl bättre än att sitta och söka på sig själv på google:) sorligt....
menmen ibland blir det så bara :P
Kan inte fatta att det bara e 2 dagar kvar i skolan :D slutar 21:a december :) ska bli så jävla kul på jullovet med alla vännerna :) haha och slippa tänka på allt plugg utan bara sjuta det framför sig till vårterminen...och då blir det allvarligt eftersom man måste ju ha bra betyg för att komma in på ett bra gymnasium...sista Terminen i Ängskolan "/ lite konstigt faktist...men ska bli skönt att börja på nytt:) men kommer sakna alla så jävla mycket:'(
Jag vet inte varför men jag är på sjukt bra humör ! :D bara för att jag ÄLSKAR alla som är i mitt liv just nu :D jag vet inte men allt är bara underbarat:D antingen tänker ni " åååå vad glad jag blir att hon är glad" eller "mentalsukhus nästa...-.-"
hoppas att det är det första :P haha eller något annat random :P det här blev ju ett rätt långt inlägg jue! haaha *stolt*
men igår iaf så såg jag "Karate kid" jätte bra film faktist och Jayden smith är ju urgullig! haha

han är också rätt lik sin pappa Will Smith som säkert alla har hört talas om :P men nu ska jag försöka sussa :)
suss'gott allihop! :D
Kommentarer
Postat av: joss

jaså det är såhär man kommenterar! cx

2010-12-20 / 12:00:32
Postat av: Phoebe

ja, din blogg har blivit oerhört populär här borta, så nu sitter man och läser den som någon slags godnattsaga för dom som är instresserade...

jo, Damien ville hälsa att vilka lyckopiller du än tar,skicka hit !

pleaase tell me where to buy whatever youre on! (::

btw, ur real prwttyx))

2010-12-20 / 16:03:44
Postat av: Phoebe

iallafall, så tycker dom tydligen att det är väldigt intressant med svenska bloggar,

det var det jag ville ha sagt :o)

2010-12-20 / 16:07:22
Postat av: paulina

haha vad kul att dom gillar min blogg! :D haha <33

och vad snälla alla verkar vara :D haha och jag älskar att läsa dina komentarer :D haha och några lyckopiller det tar jag inet ;) haha men det var nog uppenpart :P hehe jag är bara almänt glad:P

2010-12-20 / 17:56:19     URL: http://paulinalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?