Inte Trött....+lite känslor

I'm NOT tired!!!! och jag kommer bara intre kunna sova, jag vet inte varför mej jag känner mej lite rastlös :P haha
och folk har frågat mej varför jag inte skriver så mycket på helgerna...och jag vet inte Hur många gånger jag har berättat det :D men en gång till skadar väl inte: jag är med Mandi på helgerna, och vi är ute på landet och där har inte jag en dator, det är därför jag försöker uppdatera så mycket som möjligt nu :P haha okej så nu vet ni det
menmen jag sitter iallafall här och gör ingenting, tänkte lägga upp bilder på vad jag handlade idag sen kom jag på att det var julklappar XD
haha we all have our stupid moments X), men jag ska typ titta på TV tills jag somnar och säga suss'gott till alla underbara :) men jag vill inte just nu :) haha så ni får stå ut ett tag till av mitt babbel ^^,
men imorgon börjar jag 9:25 rätt bra tid, inte för tidigt men jag skulle vilja att det var typ halv 12 eller något, var länge sen jag fick sova ut ordentligt :)men jag fattar inte att det bara är 10 dagar kvar till jul! det har gått sååååå snabbt!!!!! jag fattar inte, vad har tiden tagit vägen O_o
längar till nästa sommar, ska bli så kuuuuul !!!! jag har alltid varit en sommar människa, och kommer troligtvis alltid att var det XD
okej det här är lite random men jag älskar den här dikten!!!!!
wanna go back to the time..
when "innocence" was "Natural" ..
when "getting high" meant "on a swing"
when "drinking" meant "choclate shakes"
when "dad"was the only "Hero"
when "Love" was "mom's hug"
when "dad's soulder" was "the highest place on earth"
when the only thing that could "Hurt" was "Bleeding knees"
when the ...only things "Broken" were "toys" and. .
when "goodbyes" only meant "Till tomorrow"

sååå fint !!!! och det är verkligen så! jag vill gå tillbaka när allt var så enkelt! :(

jag då....

jag nu....
Kommentarer
Postat av: Phoebe

den dikten är så sjukt fiiin<3

du är så söt! vill bara krama sönder din babybild!!!

2010-12-15 / 09:07:18
Postat av: paulina

aww tack! :D vad snällt av dej <3

^^,

2010-12-15 / 19:33:10     URL: http://paulinalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?