Julmarknad:D

kom nyss hem från Sundbybergs julmarknad ! det var jätte mysigt ! jag och elin gick omking där och åt brännda mandlar:P as gott! haha men kul var det iallafall <3 det fanns ponnyridning också haha och sen kunde man åka häst och vagn också :) jag tyckte fan synd om dom där hästarna....dom bara stog där och såg ledsna ut...
men men det fanns inte så mycket jag kunde göra förutom att klappa dom lite <3 haha
har varit lite dålig uppdatering men jag  var hemma vid halv 6 och sen lagade jag mat, och sen skulle jag möta elin kl halv sju igen :) så jag hann inte ens sätta på datorn när jag kom hem:)
imorgon kanske Mandi tittar förbi...kanske blir Eclipse då !!!! haha skulle vara kul, men nu ska jag plugga....igen "/ aja men hare ! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?