lååååångsaaaaamt....

allt går så lååångsamt! det finns ju inget att göra, trååk verkligen! men nu sitter jag här och har typ skickat 10 sms till Mandi som hon inte svarar på! blir galen! hon skulle ju kanske sova här idag! :( så Mandi om du ser det här RING MEJ! haha XD 
men jag har verkligen tråkigt, jag har städat alla toaletter i huset så att jag skulle kunna tjäna pengar... boriiing HATAR att städa :( men vad gör man inte för pengar :) haha XD
men någon som har något tipps på vad man kan göra dagen efter julafton eftersom det i alla år bara har varit trååååk! haha XD men det e faktist sannt !det är alltid tråkigt dagen efter julafton :) heeh <3 men nu ska jag göra något, kanske käka lunch eller något :) haha och damp smsa Mandi så att hon märker att hennes förbannade iPhone vibrerar! :) haha men älslkar dej ändå <33 du och din förbannade iPhone, skulle inte klara mej utan er
<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?