MERRY CHRISTMAS !

japp god jul allihoppa ! såååå kul jue! :D haha XD idag är det julafton, så jag har inte skrivit så mycket, haha ^^,
men det var väl okej eftersom ni säkert inte har suttit framför datorn....hoppas jag-.-
nejrå, men den 26:e så bär det ut tilll farfar och Mandi, ska bli ruuuuligt! haha XD sen kommer jag nog vara där resten av lovet så det kanske inte kommmer vara så jätte mycket uppdatering :) hoppas att det är okej, men jag ska ju också få ha lite jullov haha inte för att det e jobbigt att blogga, jag gör det för att jag tycker att det e kul, men det e ju inte så lätt att hitta en dator, när man bor hos någon som inte har någon ;) XD
menmen aa så e det ibland ;) haha nu sitter jag i mitt rum helt ensam....sorligt...men det är för att mina päron typ var as trötta eftersom plutten hade skrikit hela natten så det e ju förståligt :)
men aa, sitta ensam på julafton e ju inte jätte roligt....:( längtar efter Mandi som fan ! hoppas hon kan sova här imorgon !! hahah XD  <33 men aja hörs senare <33

bild från i sommras :) hah jag sitter i huset ute på landet :)
Kommentarer
Postat av: sofie

din blogg är jättefin! tycker om att läsa den,du är ju typ alltid glad lol man blir ju lixom glad själv när man läser den<3 men ha en bra jul du med!



p.s

jag kommer fortsätta läsa din blogg, titta gärna in på min <3 :)

2010-12-25 / 15:13:27     URL: http://http://www.sofiesundstrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?