My weekend :D

yess min helg har varit för det mesta chill faktist,har inte gjort så mycket :P jag och Mandi funderade ju över att hyra skräckfilmer och ha skräckfilmskväll, men såklart så blir det ju inte så...det bler nästa aldrig som vi ha tänkt oss :P
men jag har tagit några bilder som ni kan titta lita på :)

mina nya naglar :) haha fucked up bild,haha tänk inte på pefymflaskan :P ville bara ha något att hålla i :P

från i fredags precis innan jag åkte till Gladö :)

också från i fredags :)

jag och Mandi och hennes familj var på ElGiganten  och där hittade vi en iPad som vi kunde leka med:) skit kul! vill haaaa! :D

haha min outfit i Fredags :)
 *T-shirt-H&M
*Strumpbyxor-GinaTricot
*Halsduk-min ÄLSKADE HALSDUK är från GinaTricot :P
*Jacka-Veromoda
*UGGS- DinSko
*Raggsockor-H&M
japp det var typ det:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?