Nada uppdatering!:O

oops!!!! har inte varit duktig med uppdateringen ! haha men jag har inte varit inne på datorn, och jag har inte ens varit inne på facebook :) men nu är jag brunett iaf ;) hahaha happyface ! och det som var på bilden nedan hade jag inte ändrat i picnik, jag blev tvungen att säga det eftersom Mandi inte visste att jag hade blivit brunett och jag ville att det skulle vara en överraskning, och hon läser ju min blogg sååååå.....hon skulle ju kind of få reda på det då , så ursäkta lögnen, men det där är iaf min hårfärg nu <3 haha
men jag ska fira nyår på landet så  HAPPY NEW YEAR alla !!!! 2011!!!! ska bli awesome!!!!! :D:D:D


inte bästa ljuset, men ändå så ser man att mitt hår rä mörkare ;) haha men ni får ha en bra nyårsafton<3333
Kommentarer
Postat av: phoebes

wow, sweet! so cool kan du inte lägga upp några fler bilder - med lite bättre ljus???:o :D

2011-01-05 / 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?