önske outfits! :D


ett måste till i sommar ! :D

också jättefint till i sommar :D

jättesnygg "laid-back" stil till både vinter och sommar och där i mellan :D

grått är inne i vinter, så varför inte den här stilen :D snyggt och stilrent ! :D

bara för att jag gllillade den här klänningen ;)

om man typ ska på ett viktigt möte så är det här snyggt :D men jag är mer åt "laid-back" hållet men det är ju kul ibland om man ska någostans ;)

jättesnyggt ! men liiiite för svart eller vad tycker ni? men jag skulle lätt kunna ha på mej det ! :D

ännu en jättefin strand och sommar outfit ! får inte nog! längtar till sommarn så att man kan få ha dom här godingarna !:D

som sagt så gillar jag sommar och värme ;)

älskar den här outfiten men skorna är nog inget jag skulle sätta på mej frivilligt ;)

love it! :D

haha summer !!!!!!

återigen älskar't men what's up with the shoes...

haha fiiint! 
 
ärligt!!!! ge mej dom kläderna!:D

men nu tänker ni säker, "nu får hon fanemej ge sig" men jag hittade bara så jävla mycket snygga saker !!!! hah :D men som ni kanske märker så gillar jag saker som inte är för pampiga :) haha det är bara inte min  stil även fast jag kan ha det på mej ibland :) haah mina favorit "butiker" snarare "nätbutiker " är "forever21" och "Rebell Yell" som jag har pratat om tidigare :) haha men det här blev ett jäkla långt inlägg men så blir det ibland :D haha <3 men vi hörs imorgon <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?