Pfft! :D

haha okej ganska konstig rubrik ;) haha men jag har tittat på polarexpressen :) riktig julfilm, och sen har jag och min familj klätt julgranen :D myys! haha men jag tog kort på granen men lägger upp det lite senare orkar inte just för tillfället :P men imorgon så är det JULAFTON! OMG ! kan inte fatta det ! så kuuuul! haha XD
men men jag ska inte åka bort utan jag,pappa,Maria,gabriel och jacob firar jul hemma hos oss eftersom resten av släkten är magsjuka/förkylda....skickar en julhälsning till dom, synd att vara sjuk påjulafton :(
men så kan det bli ibland ....stackars...
men idag så har jag klippt mej, men bara 2 cm jag vågar inte klippa mer än så... ;P haha HATAR att klippa mej !
men det måste man göra iblan, man vill ju inte se sliten ut på jul heller :) så nu är det bara lite kortare men det ser frächare ut :) och mitt hår växer snabbt så det kommer ut snart :) se det från den ljusa sidan ;) haha XD
ja men imorgon så innan kalle anka (vilket är ett måste på julafton) så ska vi titta förbi hos farfar och ge julklappar:) 
men nu ska jag typ bara hitta på något att göra eftersom jag inte kommer kunna sova än på ett tag XD men hare sålänge<33

man bör se den här filmen :) jättemysig <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?