snart klar :D heh

japp nu är jag snart klar ! :D yayy ! ska bara våttorka golvet i köket och hallen :P sen e jag klar, men Mandi kommer runt 4 så det e najjs ! vi ska gå en snabbis med jacob,och kanske köpa lite onyttigheter tills ikväll;) haah men vem vet....;)
menmen nu sitter jag här och tönker att vi har hela jullovet framför oss! så sjuuukt kuuul! haha vi ska göra så jävla mycket !!!! och jag fattar inte att det bara e 2 dagar kvar till julafton det e ju helt galet ! haha otroligt vad snabbt tiden går !:O men det är väl bra, för då blir det ju sommar snabbare....men tiden gick ännu snabbare på sommarn, hela sommalovet bara försvann, KAPUTT! så var det tillbaka till skolan och läxor..."/ men nu ska vi göra det bästa vi kan utav vintern:) man kan ju typ ha skräckfilmskväll på vintern ;) haah och jag ÄLSKAR SKRÄCKFILMER !!! har alltid gjort det ! och jag älskar kännsla av att bli rädd ! det är en av dom bästa kännslorna faktist ;) haha och så såklart glädje eller vad säger ni ? :P
jahopp men nu ska jag gå och göra klart det där sista så att jag har det överstökat :) hööörs sen <33:D

haha ena sidan lockig andra sidan rakt :)och helt osminkad :P

gillar det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?