Sorry! "/

haha ledsen över att jag inte har skrivit i bloggen idag men vi har haft annat för oss, jag menar vem sitter framför datorn hela dagen:)?
ja men igår var skiiit kul hahah XD vi såg  "the uninvited" och "the unborn" som vi har velat se så länge ;) XD as bra skräckisar båda 2 :)
men vi köpte typ 1 kilo godis också XD  men kom igen det e ju jullov :P så det var en skön kväll <33
haha längtar tills imorgon som fanken! ska bli skiiiit kul! sen längtar jag tills jag ska ut till gladö också :D ska bli ruligt <3 sen ska det hända en överraskning idag också haha troligtfis igad iaf, kanske imorgon eller dagen efter det ;) hahah XD men berättar mer om det sen <33 pöss pöss hörs senare;) <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?