sova ut :D

ÄNTLIGEN!!! så får jag sova ut på morgonen och när jag väl får sova ut kommer jag oftast inte upp innan 1....sry men thats life haha men jag har inte fått sova ut på hela terminen eftersom jag har varit på landet på alla lov,helger och studiedagar så något sova ut har det inte blivit för mej ;) haha det är för att farfar har konstiga tider på landet, haha men nu ska jag få sova ut, dagarna fram till jul, sen den 26 bär det ut till landet igen XD haha så några dagar per termin kan jag iaf sova ut ;) haha men jag väljer ju själv att åka ut på landet, det är underbart där och jag älskar det :D och imorgon kommer Mandi!!!!! yayy hon ska sova över och vi ska hitta på något ruuuuuligt ! :D haha XD

det finns iget finare <3333
haha bilden är fan tagen med mobilcamera och titta hur fin den är ändå!!!!:O haha men visst är den fin XD<3
men nu ska jag typ titta runt på facebook lite sen ska jag gå och lägga mej :) hörs imorgon <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?