Time flies, When you're having fun ....:)

haha inte för att jag har kul, men tiden går faktist jävligt mycket snabbare än vad den gjorde för 2 år sen... det tycker iallafall jag :P
men nu sitter jag här och lyssnar på musik och funderar på om jag ska göra något....vi får se;) haha men jag tittade på ett prpgram idag kl 20:00 på Kanal 5, om typ skönhets Operationer... inte ruligt för människorna i det programmet... jag tycker att det är rätt meningslöst med skönhetsoperationer...om det inte är så att man har varit med om något typ brännskador eller att någonting har hänt som gör att ansiktet eller någon annan del på kroppen har förstörts...då är det okej.. men om man till exempel inte gillar sin näsa eller att man tycker att man har för små bröst, då tycker jag det är helt onödigt... men har ni sett det, vad tyckte ni ?

heidi montage gjorde 10 skönhets operationer på 1 DAG!!!  det är ju helt sjukt.... jag personligen tycker hon var sötare innan.... nu ser hon ju ut som Barbie! och DET ÄR INTE SNYGGT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?