utan dator "/ +gryyyyym nackspärr :'(

jag vet inte hur många gånger jag har sagt det här nu...men jag har ingen dator ute på landet, så jag kan inte skriva så mycket på helgen....ni behöver inte komentera det hela tiden....

men iallafall så har det varit än skaplig helg med Mandi, vi har inte haft jätte tråkigt men jättekul har det iallafall inte varit..:(
menmen det blir säkert bättre nästa helg <3 haha vi ska hyra "The uninvited" då :) förhoppningsvis haha den har jag sett men den är ASbra! haha
jag har inte tagit så mycket bilder i helgen, men jag kan lägga upp lite blandat med nya och gamla bilder på mej så att ni har något att titta på :)

haha fan vad jag hade kort hååååår! den här är från vintern 2009

haha rätt så kort hår....har typ 1 dm längre nu :P men det är taget sommarn 2010<3

asså varför var mitt hår så kort i sommras!!!! okej förlåt men jag hackade upp mej på det....sommar 2010 iaf<3


vintern 2009... haha ena e suddig som fan :P

togs hos Mandi vintern 2009

samma dag :Phaha


glömde säga att jag har skiiiiiit ont i nacken, har typ inte kunnat röra den på hela dagen .... stackars mej :'(
men tack Mandi för att du maserade mej <3 jättesnällt<3
Kommentarer
Postat av: mandii

meeeh, allt för min bästis, hoppas det hjälpte!:) <3

2010-12-14 / 15:14:53     URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?