Allaktivetetsdag! WooHoo! :D

Jag har haft allaktivitetsdag :D jag har gymmat i 2 timmar och bowlat i 1 timme Najjjs! Tummen upp :D och nu kommer det värsta bildbomben ! :D

Söta Ruba hade kul innan uppvärmningen :)

Ruba igen :)

det fina gymmet vi var i :) jag glömde fota löpbanden men det fanns 5 eller 6 sånna :)

men jag fotade det här i alla fall :) men jag höjde den här till 13.2 efter jag tagit bilden :P haha *skryt* men aja:D

jag inne i Elins rum ;)

haha Elin ser ut som E.T på den här bilden !:D

Bowlingen :)



våra fina klot ;)

Tog kort när Ellie sköt, men klotet blev lite suddigt :P

och såklart 1 ego bild ;)

men det var vad jag har gjort idag ;) sen åt jag och Elin på donken också men det glömde jag ta kort på :P ni vet nog hur maten på donken ser ut :P men nu ska jag plugga....Igen...hare!:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?