Bored :)

Yep I'm bored :) hehe så jag skriver ett snabbt litet inlägg i min underbrar blogg HAHA xd nee skoja...men jag ska skriva ett inlägg,.. ganska uppenbart elr hur ;) hehe
men som sagt så har jag varit på prao idag och igår, och mycket roligare än skolan !!!!! men man saknar alla kompisar. men jag har jossan med mej i alla fall :) hahah och det e bra :P men på måndag e det tillbaka till skolan....-.- fun huh...
men hade inte franska på hela veckan (förra veckan) och det var brutalt najjs !:D haha konstigt uttryck! men som sagt så var jag utråkad...jag utråkad=uppfiningsrik
SAJK!! haha jag vet ärlig talat inte när jag är uppfinningsrik..typ på natten tror jag det är i alla fall då jag skriver mina låtar :) hehe pappa kom in en gång typ kl 3 på natten och var pissed off eftersom han hade vaknat av mitt gitarrspelande! haha stackars pappa... men så blir det när man köper en gitarr till sin  dotter i 15 års present ! men nu ska jag väl hitta på något att göra :) titta på TV elr något , men vi hörs imorgon söta läsare<3 CHON HOI!
okej jag vet att det är ett konstigt uttryck men det är kul att säga hej då på sitt sätt så CHON HOI=HEJ DÅ :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?