chill !

Jepp nu e det chill in tha house :D sitter här och tar det lugnt, har nyss bakat och kom nyss på att jag borde ha tagit kort på resultatet så att ni kunde få se...men det var inget märkvärdit bar en kladdkaka som jag har bakat, eftersom vi ska sälja i caffeterian imorgon, för att tjäna pengar till klasskassa :) haha I know det är jätte ineterssant ;) haha nee.. men jag hade en rätt chill dag också :) började kl 10:10 så sovmorgon :P alltid ett plus! sen hade vi musik,Bild,lunch,SO,franska och slutligen NO :) haha trååååk att jag gick igenom hela dagen ;) haha men ska väll fortsätta att chilla så hörs vi imorgon :) haha ska väll sussa om kanska 2 timmar men skriver nog inget mer idag så Suss'gott alla bloggläsare <3 :D CHON HOI ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?