Ett måste!


ja den här tröja ska jag verkligen köpa ! det är bara något med den som jag gillar så det blir nog nästa inköp ;) den är från ginatricot och kostar 99kr, det är ju inte så mycket ;) men jag har ju typ aldrig pengar ! så vi får se hur lång tid det tar innan jag kommer hem med den i en kasse ;) haha
men jag ska på gymnasie-mässa imorgon :D det ska bli kul! vi ska träffas kl halv 9 på trappan ;)
men nu ska jag kolla facebook och sen göra lite smått titta på TV kanske och sen blir det sovning ;)
men vi hörs imorgon
suss'gott alla fina bloggläsare <3
Kommentarer
Postat av: MALIN

Kul! vi ska också på mässan imorgon! :)

2010-11-25 / 18:40:15     URL: http://malinhenningsons.blogg.se/
Postat av: paulina

oj hehe jag är inte lite seg jag ;) haha men vad kul ! vi fick massor av grejer och jag såg i din blogg att du också fick det !:D

2010-11-29 / 18:22:54     URL: http://pailinalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?