I don't get it....

det är faktist så I DON'T GET IT!!! tiden har gått så jävla snabbt ! det känns som om det var igår som jag och amanda satt och doppade fötterna på bryggan och sjöng med till musiken som spelades i min mobil, det känns som om det var igår som jag fick ensam in i skogen eftersom amanda inte var i Gladö just då, när vi badade till klockan var över 12 och fortfarande inte helt mörkt, eller när vi satt där i husvagnen och bara snackade.... detta inlägg är det nog bara Mandi som fattar eftersom dom flesta av mina minnen är med henne<3 men så är det när man e bästisar jag kommer inte ihåg hur mitt liv var innan jag träffade henne<3 och jag skulle aldrig kunna gå tillbaka till den tiden<3 men nu är det vinter och vi får väl göra det bästa av den.... även om det kommer att bli svårt med tanke på att det är snö överallt och att man knappt kan ta sig fram i gladö utan en skyffel i ena handen så kan vi nog göra den till något bra :),men sommarn 2011 kommer att bli bättre än någonsin och vi ska verkligen ta vara på den <3 :D

längtar tillbaka det var så roligt och allt var så lätt <3
Kommentarer
Postat av: mandi<3

Haha, jaa...:( asså värsta minnena vi har, jag längtar så jävla mkt!!! <3 <3 vi kmr ha den roligaste sommaren ever!!!!!!!:D

men pau....du kanske nt kmr vilja vara med mig idag när du e 16....:'(

2010-12-01 / 19:55:15     URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?