in tha schooool !

sitter här vid datron med elin och typ inte gör något...vi har ingen franska så  det bertyder håltimme!! vi ska leta upp en viss kille och spanka honom på roooompaaan ! ;) heh nämner inga namn ....
men det är revenge för igår! hehe eeevilface;)
igår så var det as kul för att när jag och elin var på tuben så satt det en kille bredvid mej och när tåget startade låtsades jag att jag hade glömt min hund på perongen...hehe jag har ingen hund men det var kul för det var några killar som kollade på mej typ som om jag var dum i huvudet:) haha okej kanske lite konstigt  inlägg men jag och elin e lite flumm. ish..men jag satt och typ skrev HJULSTAAAAAA (rooooompa betoning*)
japp men skriver kanske något när jag kommer hem
CAHOi okj lite flumm flumm flumm ses <3
nu vill jag ha gum gum gum byeeee
att stoppa i min mun mun mun :D se ya !<3 or will I ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?