Ingen dator...."/

som sagt så har jag ingen dator här ute på landet...men det går bra ändå jag lånar av kompisarna här :) haha men men idag har  jag verkligen haft tåkigt och tittat på Transformers :) haha bra film men ändå synd att jag sitter ovh tittar på den själv xd
Men igår var det jobb och sen lite kul på kvällen satt bland annat typ i en "källare" och typ snackade lite ella fall så har det inte varit en bra dag  idag efetrsom Mandi fick utegångsförbud...INTE KUL!!! :(
men det är sånt man får leva med ....:(
men imorgon ska nog jag och Mandi dra ut på en jogging tur..om det inte regnar för mycket:P hoppas ! håll tummarna för oss ;)
men vi får se när jag kan skriva igen ;) och när jag kommer hem så ska ni få se bilder, eftersom jag inte har min dator så finns det inga bilder på mej eller något jag gör ;) men det löser sig!
CIAO!xd
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?