Trött "/

Som sagt så e jag aaaas trött, har fan inte kunnat sitta still i en minut idag tills nu, jag var trött efter idrotten och efter det blev det bara värre... jag åkte till Mandi som bor i sätra vilket tar typ 1 timme från Sundbyberg och sen var jag där i typ 2 timmar och sen en timme till på tuben...sen när jag kom hem (halv åtta tiden) då måset jag städa i en och en halv timme typ...och nu äntligen är jag klar och får sitta och andas lite...:)
men imorse "blev" det ingen franska :) hehe inte för att jag skolkade utan ingen i franska gruppen gick eftersom våran franska var kl 8 och Antoinette hade varit sjuk hela veckan (våran franska lärare) så utgick vi ifrån att hon inte skulle varit där...men såklart hade vi en vikarie ;) haha stakars vikarien han undrade nog var alla var :P haha men men så konstigt blir det ibland :P
men ska sitta här och lyssna på musik och kolla facebook :) hörs senare :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?