ÄNTLIGEN!!!

så jävla underbart att det äntligen är höstlov har längtat som fan!! nu sitter jag framför datorn och kollar min facebook och uppdaterar i bloggen:) jag håller på att bli sur på pappa som vägrar bli klar ! han ska duscha han ska äta en macka och göra kaffe i den  förbannade kaffemaskinen som låter som en jävla hellicoter! men men jag ska traffa mandi snart och det ska bli as kul som vanligt! vi ska väl hitta på något kul :) ska nog hitta på en ny dans senare också :P och ska bli så jävulskt kul på söndag !! HALLOWEEN !!! min favorit högtid!
men hare braigt !!:D ses sen<3
Kommentarer
Postat av: mandii

ja vi kmr ha askul, min bästa BFF i hela världen!!! :D<33333

2010-10-29 / 17:47:24     URL: http://mandiizlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?