stress dag!

Lördagar brukar vara dagen man tar det lungt och är med kompisar...inte för mej oftast :) men visserligen var jag med en kompis eller bästis låter ju bättre när det gäller mej och Mandi, men lungt det har vi inte haft det ! vi har jobbat typ i 3 timmar med att bära och att skruva och fixa ! och allt det med lösnagrar! Tummen Ner ! haha XD
men en lördag med Mandi blir aldrig tråkig :P men när vi hade jobbat klart så åkte vi till sätra för att hämta Mandi's väska som jag sa tidigare.. och det gick jätte bra att åka dit! men hem är helt annant än bra ! vi hade problem med bussar och vi hade blött nagellack vi visste inte vilken buss vi skulle åka med och bla bla bla :P men som jag sa tidigare så har jag alltid kul med Mandi så det löste sig och vi är nu hemma med torrt nagellack haha ha en bra lördag kväll for det ska vi ha ! <3 haha XD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?