10 saker ni inte visste om mej ;)



1: Jag älskar när killar har bruna ögon!

2: Jag har inte träffat min mamma på flera år, utom en gång när jag var hos henne i 1 timme för 6 mån sen

3: Jag har många jättebra vänner men bara en jag kan kalla bästa vän

4: Jag kan inte sova med någon kroppsdel utanför sängen, spooky

5: Jag har gått i basket, fotboll, ridning, simmning, badminton, dans och teater

6: Jag tycker att landet är bättre än staden, ändå tycker jag att Los Angeles är att bästa stället man kan bo på

7: Jag var en teater apa när jag var liten, ville alltid sjunga och uppträda (speciellt för mormor)

8: Jag glömmer aldrig ansikten eller lukter..weird I know

9: jag har varit i spanien 6 gånger

10: jag fick sitta och tänka ett tag innan jag skrev detta eftersom jag är en öppen person :) men jag har mina murar runt speciella saker :)

Kommentarer
Postat av: joss

visste redan allt:] mwahaha sssstalkerr...... cx

förresten om din pappa var ute å jogga idag så sprang han förbi mig vid råsta idag:]

som sagt, STALKERRR ^^

2011-04-11 / 19:53:17
Postat av: pauliiina

hahhahaha XD ofta du visste allt ! haah och ja min pappa var ute och joggade idag XD du e en liten stalker joss! XD

2011-04-11 / 20:46:11     URL: http://paulinalove.blogg.se/
Postat av: mandii

jag visste oxå allt, men jag e ingen "Stalker" jag e din bästis ;) nr. 3 <3

2011-04-11 / 21:43:48     URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?