dans och jordgubbar :)

sry, sa ju att jag skulle höra av mej vid 1....xD blidde inte så direkt :)
men men jag och elin ´drog hem till henne efter skolan, sedan dansade vi och tränade på dansen som ska vara klar på torsdag :) men den är inlärd nu ;) hahah, det gjorde vi iallafall 1 2 timmar :) sen kom
hennes mamma hem med jordgubbar !:D jättesnällt :D mina första jordgubbar i år :)

mumsigt :)

men sen efter det drog jag hem, och chillade vid facebook ett tag, sen hängde jag den dagliga tvätten :P hahah alltid!
och efter det så var det dags för middag :) ägg och kassler med spenat :)
haha inte jättegott, men ätbart :)
men ni får ha en fortsatt varm kväll så hörs vi senare <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?