Marley and Me

trodde verkligen att jag skulle gråta ögonen ur mej... så jävla sorlig film!, man liksom ser på framsidan "all lovey dovey" och sen när man slår på filmen, så är den jättemysig i början ända tills HUNDEN DÖÖR! det e ju lite sjukt! jag blev skit ledsen, men en liten förvarning hade ju varit bra!
jag trodde att allt skulle bli bara och att dom skulle leva lyclig ai alla sina dagar!
jag grät som fanken, men filmen var jättebra så den kan jag deffenitivt rekomendera <3

ser ni!
detta var vad jag såg, en söt liten busig valp, och ett par som ler överdrivet, det e ju hemskat att hunden dör! inte nog med att han dör, man ser när dom sätter in avlivningssprutan och hur ögonen långsamt stängs för sista gången, sen får man se den sorliga begravningen, och just är man tror att allt är över och att man äntligen kan sluta gråta så att tröjan inte kommer smaka salt i en månad efter så kommer det som alltid får mej att gråta...
TILLBAKABLICKAR.....
jag gråter typ alltid då! sorligt!
men ett tips är att se filmen, och om du inte har ett hjärta av sten så kan jag lova dej att du kommer gråta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?