Rasism. . . . .

är inte det något ut av det värsta som finns???
jag hatar det !!! HATAR DET! jag blir så arg på hur folk pratar utan att märka det, när det bara kommer, och sen fortsätta prata som om ingenting!
det är underligt....

titta på det här till exempel??

alla är lika! jag fattar inte hur man kan vara rasist! det är så jävla respektlöst! jag hatar det verkligen, och nu blir jag skit arg över att bara sitta här och skriva detta, eftersom det baar får mej att hata det ännu mer!'

och att dömma någon som man inte känner är också dåligt, t.ex Justin Bieber han måste ha mer haters än fans, och jag lovar att inte ens en 100 del av dom känner honom...att dömma någon är fel, det är det, jag har inget emot justin bieber men jag lyssnar liksom inte på hans musik, men bara för det betyder det inte att jag hatar honom....aja tillbaka till rasism

ärligt, vem skulle vilja bli behandlad som dom blev behandlade för bara några år sen, jag menar dom fick fan inte ens andväda samma parkbänkar! det är sjukt!
varför ska människan alltid hata! det är alltid så "jag hatar dej hit och jag hatar dej dit" hela jävla tiden ska det vara bråk, löngner, ojämnsidighe och krig, det är alltid något!
varför kan det inte bara vara fred, mellan alla! jag vet att det är rätt orginellt att liksom säga att det ska vara fred, men det e så, vem vill inte att det ska vara fred?
när man sjunker så lågt att man dömmer någon för ens hudfärg,
då har man fan nått botten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?