THE SPRING BREAK!

som ni säkert vet så har man ju haft påsklov nu :D ! fast det e ju jobbigt eftersom skolan börjar imorgon :(

men nu är det så att jag har tagit bilder med Manda, (eftersom vi har varit tillsammans hela lovet XD)

men iallafall, så jag tänkte bjuda på några av dom bilderna som vi tog, men också några bilder på enbart moi! XD
 enjoy!


mina fina armband som jag har gjort alderles själv :P fina va!

 
jag och elin i bildsalen fredagen innan lovet :)


blev lite ego och täckte hela bilden (inte för att det blev en bra bild, men jag bjuder på den XD)
 

haha lite kontrast e ju alltid kul :)
 
 
 pöss :) haha lite uttråkad var jag i allafall, eftersom jag var klar med mitt arbete och höll bara elin sälskap :)

 
FINASTE BILDEN PÅ BÄSTAVÄNNEN AMANDA OCH HENNES LILLEBROR LEO!
ÄLSKAR DENNA BILD!, ( haha och det gör Manda också ;) )

 
fina vi är :)he-he
 
 
har blivit jättebrun också :D (bild tagen igår)

men det var allt, ha en bra kväll alla kära bloggläsare :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?