utvecklingssamtal, och god morgon :D

jag gick upp i ottan idag, hade utvecklingssamtal idag som btw gick bra! haha det började iallafall kl 7:45!!!
helt jävla omänskligt" och jag skulle egentligen börja 10:10 ! där rök min sovmorgon :*(
men nu e jag hemma och har varit det sen kl halv 9 :)
skönt att bara kunna sitta och chilla på morgonen ju! :D
 och eftersom jag har tid så kan jag lägga upp en dagens ;)

 
 tröja: Gina Tricot
 "jeggins": H&M
 linne:Top Shop
strumpor: ne skoja bara XD


facelook, har bara mascara på mej ;) haha så rätt enkelt, sminkar mej typ inte så mkt någonsin :P
 

 facelook with a smile :)haha
ha en underbara dag med massa sol! <33 hörs när jag kommer hem, runt 1 tiden :D halvdag idag har bara en lektion! :D yayy!

Kommentarer
Postat av: faaaanvafuldueeee

jag fattar inte hur du ens kan kägga ut dom här fula bilderna!!! WANABEFJORTIS!!! eewwwwwwww due så patetisk, så det finss inte, tjockis!!!

2011-04-26 / 21:10:03
Postat av: paulina

men herregud chilla männinska! vad är ditt problem? om du nu týcker att jag är så ful varför läser du min blogg och skriver konstiga komentarer? och lär dej stava serriöst=seriöst och finss=finns.... det e du som e patetisk jävla hägerstensunge...

2011-04-26 / 21:50:09     URL: http://paulinalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?