victoria secret!

ÄLSKAR DETTA MÄRKE!
tänkte lägga upp några av favoriterna ;)
enjoy!

PINK



beach väska :)

resväska ! snygg för en gångs skull! inte ofta man hittar en riktigt snygg resväska !;)

linnet<3

tyckte om magtröjan som var över linnet :)







inne i sommar <3



passport holder
(pass hållare)

bikini !

fin!!!!!(ELIN TIPSA)

VILL HA! det är ju inte en bikini men vill verkligen ha! (ELIN TIPSA)

när man  har varit på stranden ;)

hahaha...jag gillar tröjan :)


japp men det var allt för mej : )
nu ska jag gå ut och gå<3 ha en skön timme så hörs vi när jag kommer hem igen <3

Kommentarer
Postat av: Becca

hej vart köper man pass hållaren??

2011-07-08 / 12:04:24     URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Paulina

fan vad jag e seg asså ! men man köper den på victoria secret :) www.vitoriasecret.com :)

2011-11-29 / 00:09:10     URL: http://paulinalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?