what to wear summer 2011 ?

har tänkt lite på vad som jag kommer vilja ha i sommar och det kommer se ut lite så här :)













älskar den här färgen, vill ha det MKT i sommar!


MY LOVE!


jap... tror ni har märkt att jag Älslar magtröjor, men let's keep going :)


mjuka shorts




och sen såklar ska jag önska mej

humanity armband!

det är verkligen dom finaste armbanden i världen!!!! älskar dom!!

fina sminkningar :)



ja det är ungefär det jag kommer ha på mej i sommar :) sen om jag kan få tag i dom här

Converse x Kurt Cobain   One Star, All Star & Jack Parcell
converse! vill verkligen ha dom! :D
Jag vet att jag aldrig kommer få råd till det :( men önska kan man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?