1:a februari!

japp idag äre ju 1:a februari så jag ska göra detta månaden ut:)



       FEBRUARI        
Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Vad är kärlek?

Dag 05 – Min dag

Dag 06 – Min bästa vän

Dag 07 – Ett ögonblick
Dag 08 – Min tro

Dag 09 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 10 – Mina syskon

Dag 11 – I min handväska

Dag 12 – Den här veckan

Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Mina drömmar

Dag 15 – Min första kyss

Dag 16 – Vad hade jag på mig i dag?

Dag 17 – Min favoritfödelsedag

Dag 18 – Detta ångrar jag

Dag 19 – Den här månaden

Dag 20 – Ett annat ögonblick

Dag 21 – Det här upprör mig

Dag 22 – Det här får mig att må bättre

Dag 23 – Det här får mig att gråta

Dag 24 – Mina rädslor

Dag 25 – Min favoritplats

Dag 26 – Det här saknar jag

Dag 27 – Mina ambitioner

Dag 28 – Ett sista ögonblick 

men kolla nästa inlägg där vi börjar dag 1 med  OM MEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?