Dag 01-Om Mej

jag föddes på BB tisdagskvällen den 7 juni. jag var 47 cm lång och vägde 2600 gram, inte tillräkligt mycket för att få åka hem direkt, så läkarna höll kvar mej på BB i en vecka när dom såg att jag började gå upp i vikt, fick jag komma hem till lägneheten i sundbyberg där min 2 år gammla storebror Gabriel väntade.Där bodde min Pappa Åke, min mamma Maria, min storebror gabriel som sagt och så lilla jag :)
min första resa var till cypern när jag var lite mindre än två år gammal, det kommer jag ihåg eftersom jag firade min andra födelsedag där, eller jag kommer inte ihåg det men har bilder som ni ska få se :)
så här är lite bilder från min barndom och resan i cypern :)

japp som jag sa så firade jag min 2:a födelsedag där, och ja det är jag som är blekfisen XD, mamma hade satt ihop en slags tårta av glass och kex och sen hade hon satt ett ljus i det :)

På den här bilden var vi ute och cycklade, mamma tar bilden och sen är det min brorsa pappa och sen lilla jag där bak, och sen ser man typ öknen i bakrunden:)

första bilden som togs på mej när jag var 30 sec gammal....enda beviset på att jag inte e adobterad XD hahah nerå men fan vad liten man har varit !

här är jag på mitt dop, och som alla bäbisar så äter jag på dopklänningen XD haha men det är min gudmor carina som håller i mej på denna bild :) jag ser skit busig ut, men har hört att det var det jag var XD

jag och min bror gabriel :)
haha hade ju blå ögon där! men det har ju alla bäbisar :P

haha älskar den här bilden min första jul :) haha Gabbe ser ut som en kines! XD men det gör ju jag också lite :)

haha jag e plågad XD men mysbild med storebror och mamma <3

haha också första nyårafton XD livrädd för raketerna XD


det var några bilder från min barndom :)
men hur är jag som person?
Jo jag har lätt för att gilla människor, kanske till och med lite för lätt eftesom jag kan börja älska någon för snabbt ibland...men det är för det mesta bra, jag är öppen, och oftast väldigt glad, men det går upp och ner:) jag är pratsam, och kan ibland säga konstiga saker, kommer troligtvis aldrig dö pga att jag typ alltid skarttar XD haha jag älskar att skratta! jag älskar också att vara med kompisar spela teater, eller ännumer spela in film, dansa sjunga, sport, tex basket eller såklart dans :D
min "downsides" är att jag ibland är lite arrogant, jag bryr mej inte så mkt om vad folk säger, eller jag bryr mej ju om vad dom säger såklart, men jag bryr mej bara inte om dom har något dåligt att säga om mina kompisar eller mej, jag tar inte åt mej...har lite svårt att bryta ner mina väggar och har blivit besviken och sviken många gånger så det händer att jag stänger ute alla och inte bara dom jag vill hålla utanför mitt liv...
Jag älskar att läsa eftersom man kan försvinna ett tag, en av anledningarna till att jag gillar teater är för att det är så kul att var någon annan och utmana sig själv till att agera som någon helt annan och ibland motsattsen till vem man egentligen är så det är verkligen en passion :)
wow detta kan ju bli en hel biografi! haha


men ja nu vet ni ju lite mer :) men vi hörs imorgon med   MIN FÖRSTA KÄRLEK!  hahah men hare bra tills dess :)<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?