Dag 02 - Min första kärlek!

jadu...min första kärlek var ju på dagis...så det vette fan om man kan räkna med..var ju gift redan då och ett antal pojkvänner samtidigt XD haha var en riktig jävla player på den tiden XD hahah
men när jag blev tillräckligt gammal för att fatta vad det faktist betyder att vara kär så var min första pojkvän en kille som heter Daniel, för mej känd som Danne och vi var rillsammans i typ 2 månader och det slutade eftersom han flyttade till bålsta... jag menar BÅLSTA! as långt bort tyckte ju såklart jag, så vi gjorde slut..önskar ibland att vi inte hade gjort det eftersom han var ju jättesöt+ as snäll så den biten till bålsta hade han varit värd, men när man var mindre så var världen mkt större så bålsta hade lika gärna kunnat vara i afrika för mej, medans nu är det ju bara att sätta sig på tuben i 1 timme och så är man i bålsta...menmen ibland går det som det går och
det kanske var bäst så :)


just för tillfället är jag inte kär i någon och det kanske också är bra eftersom man har mkt att tänka på nu inför gymnasiet, haha eller jo jag gillar någon XD kan ju lägga upp lite bilder på honom, haha nu blir ni nyfikna va ;P haha men det är inget nytt, men blir glad varje gång jag ser honom så det är ju bra att han finns där:) för ibland kan man behöva någon som gör en glad :)


puss på dej finaste!! <333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?