Dag 03 - Mina föräldrar

japp mina föräldrar blev kära...kanska konstigt eftersom dom är totala motsattser....but then again opposites attract...;) haha men nom skiljde sig när jag var 6 år...inte så roligt då, men något jag är glad för nu :( skulle inte orkat höra dom skrika på varann, och jag skulle säkert bråkat på mamma hela tiden... :( men saknar henne som fan! har inte träffat henne på 2 år nu, inte så kul, mne jag har ju pappa och honom bråkar jag inte så mkt me, det kan hända att jag tycker han är FÖR överbeskyddande ibland, och det är jobbigt! Ni fattar säkert XD
men det finns egentligen inte så mkt att säga om mina föräldrar, eller jo...rätt mkt om min mamma men det vill jag hålla privat och för mina vänner....sorry men vissa säker kan man inte bara lägga ut helt öppet:( så om du har mitt nummer eller träffar mej, fråga då jag kommer inte prata om det i bloggen :)
men ellafall, har inte mkt bilder på mamma mej och pappa tillsammans men ni har ju sett i tidigare inlägg så det får räcka :)men lote ridbilder hittade jag på pappas dator ;) interesting ;)

japp här är mamma hennes 2 kompisar och sen jag ute och rider norsvenskar mamma var skit rädd ;)
(mamma längst fram, mammas kompis carin mitten, jag längst bak)hahah XD

haha men ja nu ska jag dra så ADIOS! och ses imorgon med  VAD ÄR KÄRLEK?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?