Dag 04 - Vad är kärlek?

jo nu ska jag berätte exakt vad kärlek är för det vet ju alla!
haha nej.... jag har faktist ingen aning om vad kärlek är, det vet nog ingen, alla vet vad kärlek är för dom, men hur ska man veta vad kärlek är för någon annan? det finns det ingen som vet, ingen kan till 100 % förklara den kännslan, men för mej är kärlek när man älskar en annan person så mycket att man skulle kunna göra eller riskera vad som helst för att få den personen att må bra, att man känner den där kännslan i magen när personen tittar på en. men kärlek är svårt att förklara men jag är säker på att alla vet hur det känns att vara kär, eller jag vet att inte alla vet hur det känns men iaf ni som läser min blogg :)
och
det är inte alltid lätt att vara kär i någon som inte gillar en tillbaka, och det hoppas jag att jag slipper för den känslan skulle vara jobbig som an att ha i maggropen konstant ,eller vad tycker ni ? kommentera och säg om ni har varit olyckligt kära någon gång och förklara, jag vill veta :)
                      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?