Dag 06 - Min bästa vän

haha har faktist längtat efter denna XD tror det är min favorit och ska skriva den till AMANDA FRYKLUND!


ja...var ska man börja...sommarn 2007 det var första gången vi träffades :) haha i stallet ut av alla ställen, du trodde att jag var en bitch eftersom jag var så taskig mot min brorsaXD hah tro det eller ej så kände du ju fan Gabbe innan du kände mej XD fan vad roligt! men aja,,,
men stallet iaf det blev våran gemensamma sak, båda älskade hästar (även fast du var lite alergisk ville du vara där) men första gången vi faktist kallade varann "bästa vänner" var när vi hade smygit in i hagen bland alla hästarna och satt oss uppe på berget, och åt picnik medans vi typ höll koll så att ingen skulle se oss, eftersom det egentligen var förbjudet att vara där XD men såklart så skulle vi ju göra det ändå, bara för att<3 haha lika busiga då som nu,haha fast kanske lite värre nu :P....
haha men så satt vi där och åt våran "picnik" som bestod av chips och lite godis som vi hade fått av dina föräldrar :) vi satt där ocg skarattade åt allt, även fast det inte var roligt...eller jo det var ju roligt eftersom jag var med dej <3
men det blev många förbjuda besäk till hästhagen den sommarn...sen såklart sog sommarn och sommalovet slut som varje år :( och vi träffade bara varann varannan helg :( fattade inte hur vi klarade det...men vi var ju lite tillsammans på loven och det var ju alltid något...men mest "seriöst" blev det vintern 2010 då vi började vara tillsammans varje helg, och vi lärde oss att ha kul, även när det var snö överallt XD men ingenting slår sommaren 2010 ( eller jo, möjligtvis sommaren 2011 haha men det vet vi inte än..)
vi var tillsammans i stort sätt HELA sommarlovet ! och det var perfekt! vi hade kul och badade tills kl var mer än 00:00 haha men kul det kan ingen förneka att vi hade! jag kommer ihåg midsommar, när du egentligen skulle vara hemma, fick vara med mej ändå, och vi hade så kul! vi badade på andra sidan sjön (eftersom det var där solen var på kvällarna) och det var varmt i vattent...och såklart dumma som vi var började vi sjunga opera så att det hördes över hela gladö " facepalm!"
hahah jag doooog när Richard ringde mej (han var på andra sidan sjön)
och frågade om det var vi som sjöng! och ja´g bara garvade, dom hade tydligen varit ute och grillat en fin midsommarmiddag och sen står jag och Mandi på andra sidan sjön och skriker som 2 strypta katter XD
men det blev som det blev :) haha, och sen får vi ju inte glömma ohur jävla glada vi blev förta gången vi fick åka med gula faran till kiosken (våran moppe) haha vi skulle köpa en glass åt madde :) haha men allt gick bara, och vi spelade tennis,badade,åkte moppe,chillade,solade och MYCKET mer! pallar inte skriva exakt vad vi gjorde men allt vi gjorde var kul! och ser fram emot sommaren 2011 så jävla mkt!!! finns inget som kommer kännas så bra än när jag öpnar bildörren den 15 juni och går till dej eftesom vi troligtvis kommer hoppa i plurret direkt! :D haha men det är en sak till jag villa tt du ska veta...


det finns inge som du, och du kommer ALLTID att vara den bästa! bästa vännen man kan ha! och jag älskar dej mer an allt på denna jord ! <3333


småpluttar + mitt underbara pedosmile XD


haha idag när vi var ute på isen ;P

haha idag också <33

                          Mandi                                                                          Paulina
det var allt jag hade att bjuda på <333
Kommentarer
Postat av: mandi din nuoföralltid BFF!!<3<3

GUVA SÖTT PAU!! :D det var skiiitfint,,,

nu längtar man bara ännu mer!!:(<3<3

Det SKA bli den bästa sommaren NÅNSIN!!!<3<3<3

2011-02-07 / 08:55:06     URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?