Dag 07 - Ett ögonblick

jag fattar inte riktigt den här;) haha ska jag typ skriva om ett bra ögonblick/minne ?? ;) aja så får det bli ;P


jadu minnen har jag gått om, men ett som jag kan parata om är när jag och Mandi badade i sommras XD ni bah tänker "det var ett jävla tjatande om den där jävla sommarn" haha XD men så är det faktist ;) dom bästa minnerna är på sommarn och detta var det andra jag kom att tänka på ;) haha det första jag tänkte på sparar jag till "Mitt favoritminne" som är med som nummer 13 på listan ;) haha så nu har ni något att se fram emot XD


men iaf så det 2:a jag  kom och tänka på var i sommras när jag och Mandi var flumm och satt i hennes föräldrars husvagn och skrattade till sent på natten <33 vi hade så kul, och utan bekymmer, inga läxor, bara vi 2 i husvagnen :D vi pratade om allt möjligt haha liiiite för privata för bloggen men kul som fan var det iaf :) det är inte många som fattar hur mkt jag och Mandi längtar till sommaren, båda är typ halv deppiga på vintern :) haha men i mitten som det är nu längtar man ju bara mer än vad man gjorde i december XD haha för nu vet man att man snart är där :D jag fattar inte att det bara e hela februari + 2 jobbiga månader till, och sen är det äntligen över:D helt galet ju!!!! och idag så såg jag fan knoppar till blommor ute !!!!!! helt jävla crazy ju!!! det är ju för fan bara 7 februari!!! detta kommer bli en sån sjuk bra sommar det ska ni veta!!! haha XD och nu blir jag helt hype över att skriva detta! för att det ör så  UNDERBART!!!  ni fattar säkert ;) men nu sitter jag och lyssnar på "count on me- bruno mars" han är min favorit sångare just nu ;) haha grymt bar älskar hans röst ! <333
men ska ju lägga upp bilder från "blommknopparna"

haha ser ni ??? ser ni ??? skit coolt jue!!! (dom gröna prickarna)



och sen lite bilder från helgen....<3

on the ice ! XD

haha när det är fin orörd snö är det ett måste att skriva sitt namn i det XD

haha snygg kalufs XD

puss på er pussgurkor så hörs vi imorgon <33
Kommentarer
Postat av: Anonym

Problembarn....

2011-02-08 / 20:09:23
Postat av: PAULINA (ja detta e rutan man skriver sitt namn) nu vet du det i fortsättningen...

japp, jag erkänner ibland är jag ett litet problembarn. haha ganska kul faktist, men om du tror att det där trycker ner mej tror du fel XD haha, aja men modigt att du vågade skriva ditt namn också,

2011-02-08 / 21:33:18     URL: http://paulinalove.blogg.se/
Postat av: mandiiBFF:n

Fan va fint du fixa den där bilden, GUD älskar den :DD <3<3

2011-02-09 / 10:52:10     URL: http://allmyfab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är den som hatar dig mest i hemlighet....

2011-02-10 / 17:29:43
Postat av: paulina

jag fattar inte hur svårt det ska vara....skriv bara namnet i rutan där det står "namn" haha FAIL!!! menmen synd att du hatar mej ;) kan tyvärr inte säga samma sak om dej, eftersom jag inte vet vem du är XD

2011-02-10 / 21:26:21     URL: http://paulinalove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså du har fan problem, eftersom du känner att du måste prata om mig med andra...det var bara det :)

2011-02-13 / 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?